Будьте дуже уважні на дорогах! Дотримуйтесь вимог правил дорожнього руху!

Загальнонаціональний форум з БДР

Image
Діяльність секції медичного забезпечення

Діяльність секції медичного забезпечення

Спрямована на формування здорової свідомості нації щодо безпечності своєї мобільності та на захист законних прав людини  та громадянина в Україні через убезпечення дорожнього руху.

Першочергові напрямки   організаційно-правового  реформування медичного забезпечення безпеки дорожнього руху:

  1. Екстрена медична допомога повинна бути реально екстреною, тому вкрай необхідна ефективна координація екстрених служб, постійно оновлювана інформація про мережу закладів охорони здоров’я, які можуть приймати постраждалих при ДТП. Особливу увагу необхідно приділити популяризації навчання окремих категорій немедичних працівників навичкам надання першої невідкладної медичної допомоги.
  2. Водійські комісії водіїв та кандидатів у водії у теперішньому вигляді - це данина традиції корупції та архаїзм, який у оновленому українському суспільстві повинен відпасти. Натомість громадські експерти пропонують ефективну, і тому виправдану, альтернативу – заміна медичних комісій на одного сімейного лікаря. Переваги: персоніфікація відповідальності, у тому числі кримінальної, та безперервність спостереження за станом здоров’я. Пропонується  внесення змін до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів. Пропозиції стосуються періодичності  та порядку проведення попередніх, періодичних, позачергових медичних оглядів кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, механізму роботи медичних комісій, для унеможливлення проведення фіктивних медичних оглядів кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.

3. Наркологічна служба – це і покарання, і порятунок. Результати обстеження у нарколога можуть довести невинуватість, пом’якшити вину або навпаки. Проблеми: низький рівень матеріально-технічної бази та недостатня кількість висококваліфікованих фахівців. На додачу до всього мережа закладів, де можна пройти обстеження на стан сп'яніння, не задовільняє потреби громадян. Перераховані проблеми можна вирішити шляхом прийняття конкретних управлінських рішень та внесення змін до певних нормативно-правових актів. Зокрема, переглянути  процедуру проведення нарко – профоглядів.

4. Психофізіологічна експертиза – це додатковий головний біль для водіїв чи ефективний механізм боротьби з найчастішою причиною ДТП так званим «людським фактором»? Українські науковці вже давно довели, що психофізіологічна експертиза визначає потенціал людини щодо безпечного керування транспортним засобом, швидкість прийняття реакцій та інше. Нехтувати такими показниками, особливо коли водій перевозить пасажирів чи небезпечні вантаж, просто безвідповідально. Крім того, у країнах ЄС проведення таких експертиз – це нормальна практика. Існує нагальна потреба у  створенні нормативно-правової бази, яка визначить та врегулює порядок запровадження, проведення психофізіологічного експертизи. 

Проблему краще попередити, аніж боротись з наслідками. Тому медичному забезпеченню безпеки дорожнього руху необхідно приділити особливу увагу. Та лише завдяки тісній співпраці багатьох служб та установ  можна досягнути позитивного результату. Безпека на дорозі  у пріоритеті!

 

Мой мир twitter facebook livejournal Google
При копіюванні матеріалів посилання на ресурс обов’язкове!
Помітили помилку? Виділить речення з помилкою та натисніть Ctrl+Enter!
Пишіть на: bdr@police.gov.ua
ГоловнаСтруктураКерівництвоНовиниКонтактиРегіональні підрозділи
© Управління безпеки дорожнього руху ДПД НПУ, 2000-2018
Создание сайтов - Stearling Studio