23 серпня 2016 року в Україні зареєстровано дорожньо-транспортних пригод: 88 - в яких загинуло: 9 - поранено: 106 . Виявлено порушень ПДР: 1651 - із них керування ТЗ у нетверезому стані: 284 . Будьте дуже уважні на дорогах!

Новини

Image
Звернення начальника Департаменту ДАІ МВС України до учасників дорожнього руху

11 червня 2014

Звернення начальника Департаменту ДАІ МВС України до учасників дорожнього руху

Чимало водіїв і досі помилково вважають хабар «найкращим врегулюванням» проблем на дорозі, зокрема тоді, коли вони є порушниками Правил дорожнього руху і в такий спосіб намагаються уникнути відповідальності за скоєне правопорушення. Аби виключити корупційну складову, за моїм дорученням працівники ДАІ розпочинають проводити фото, відеозйомку за фактами спроби дачі хабара.

З призначенням на посаду, я проінформував громадян щодо своєї принципової позиції відносно викоренення корупції в лавах Державтоінспекції. Особовий склад ДАІ був суворо попереджений про недопущення корупційних діянь, халатного відношення до своїх професійних обов’язків та відповідальність за вчинення таких дій.

Жорстке реагування на прояви корупції дали відповідні результати: на сьогодні скарг щодо неправомірних дій інспекторів ДАІ значно менше. Однак, викорінюючи корупцію в своїх лавах, ми постійно стикаємося з ситуацією, коли самі учасники дорожнього руху намагаються «відкупитися» від прискіпливого інспектора, пропонуючи йому грошову винагороду. Таким чином «спіймані» водії намагаються уникнути судової тяганини чи адміністративної відповідальності. І навіть не замислюються над тим, що скоюють злочин, за яким відповідно до законодавства України передбачена кримінальна відповідальність. 

Хотів би нагадати, що за вчинення таких дій ч.1 ст. 369 Кримінального кодексу України передбачено штраф від 500 до 750 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або обмеження волі на строк до чотирьох років, або позбавлення волі на той самий строк, із спеціальною конфіскацією.

Вимагаючи від працівників ДАІ принципового, чесного, відповідального ставлення, учасники дорожнього руху повинні пам’ятати, що у них є не тільки права але й обов’язки. Тож, водії мають самі чітко дотримуватися вимог законодавства.

Аби надати водіям «додатковий» стимул щодо виконання законів України, мною  прийняте рішення про відповідне документування спроб дачі хабара працівникові ДАІ. Наразі кожен регіональний підрозділ отримав доручення щодо фото, відеофіксації таких неправомірних дій з боку порушників дорожнього руху.

Отже, відтепер, пропонуючи гроші інспектору аби  уникнути відповідальності за скоєне правопорушення, водій має всі шанси потрапити до об’єктиву фотоапарату чи відеокамери, що зафіксують момент передачі коштів  інспектору ДАІ.  За що, відповідно, керманичу авто доведеться відповідати згідно чинного законодавства.

 

Начальник Департаменту ДАІ МВС України

Анатолій Сіренко

(87)      (9)
ВК Мой мир twitter facebook livejournal odnoklassniki Google

Залишити коментарій

Captcha
Коментувати

Всього коментарів: 21

Виталий (27 червня 2014 в 14:53)

Ваши сотрудники должны зарабатывать столько денежных средств, чтоб у них и мысли не находилось взять взятку. "наказав" - звучит смешно. Платите людям деньги!

Сергей (13 червня 2014 в 00:27)

О чем Вы говорите???

Для начала зарплату поднимите сотрудникам ДАИ, потом пригласите на работу молодых "незажравшися", как те, кто сегодня работает и увольняйте * всех нынешних сотрудников ДАИ.
Не нужно рассказывать людям о сказочных сценариях борьбы с корупцией в ДАИ, пока там работают старые кадры, Ваши "мультики" о счастливом будущем на дорогах, крайне смешны :))

Андрей (12 червня 2014 в 22:29)

Разберитесь с коррупцией при выдаче водительских прав, там она абсолютная.

константин (12 червня 2014 в 15:41)

пока сотрудники ГАИ не перестанут называть жезл ЛОЖКОЙ, а после, якобы составления протокола, нарушители выходя из автомобиля ГАИ, якобы случайно не будут забывать денежные знаки на сиденье - ничего не поменяется!

Олег (12 червня 2014 в 14:22)

В декабре я нарушил ПДД - не уступил дорогу при выезде на главную - согласен. Оформили протокол. Права забрали, выдали временный талон. Потом три раза ездил в с* пока забрал решение. Долее в ГАИ 2 раза. То не приемный день, то перерыв. Накатал в общей сложности 200-250 км. Наконец через 3 месяца получил на* права. За этот период "сорвались" две поездки за "кордон". Лично для меня "решение вопроса на месте" было-бы выгоднее. Надо решать вопрос с квитанциями об оплате штрафа на месте при не аварийных ситуациях, тем самым экономия времени для всех. И штрафы не должны быть от... и до...(коррупция!), а конкретная сумма. И ставте тогда видеофиксацию везде где хотите.

Юрий (12 червня 2014 в 13:25)

Как в действитльности все это будет работать. К примеру попался пяный водитель, если раньше он давал 500-1000 грн и свободен. то теперь будет давать 2000 так как гаишнику надо будет стер* все записанное.... Другое дело если бы разрешили делать сьемку скрытой камерой водителю....

Попередні коментарі »

При копіюванні матеріалів посилання на ресурс обов’язкове!
Помітили помилку? Виділить речення з помилкою та натисніть Ctrl+Enter!
Пишіть на: info@sai.gov.ua
ГоловнаСтруктураКерівництвоНовиниКонтактиРегіональні підрозділи
© Управління безпеки дорожнього руху ДПД НПУ, 2000-2016
Создание сайтов - Stearling Studio