Будьте дуже уважні на дорогах! Дотримуйтесь вимог правил дорожнього руху!

Новини

Image
Департамент ДАІ запрошує киян до обговорення змін швидкісного режиму на окремих вулицях Києва

13 березня 2014

Департамент ДАІ запрошує киян до обговорення змін швидкісного режиму на окремих вулицях Києва

   За ініціативи начальника Департаменту ДАІ МВС України, Державтоінспекцією наразі проводиться ретельний аналіз організації дорожнього руху в столиці та вивчаються можливості щодо створення більш зручних та комфортних умов для руху транспорту.

   Як свідчить досвід попередніх років, збільшення дозволеної швидкості руху можливо впровадити на магістральних вулицях загальноміського значення та ділянках автомобільних доріг у межах міської смуги міста Києва.

   Тому, в експериментальному порядку з 1 квітня по 1 листопада на деяких ділянках доріг, де є дорожні умови, що дають можливість рухатися з більш високою швидкістю, пропонується запровадити зміну швидкісного режиму, встановивши ліміт 80 км/год на:

  1. Столичному шосе (від Південного мостового переходу до вул. Ак. Заболотного);
  2. Наддніпрянському шосе;
  3. Набережному шосе (від Поштової площі до мосту ім. Патона);
  4. просп. М. Бажана;
  5. просп. Перемоги (від Повітрофлотського шляхопроводу до вул. М. Шпака та вул. П. Шутова, від шляхопроводу ст. м. «Святошин» до кемпінгу «Пролісок»);
  6. автодорозі М-06 (від кемпінгу «Пролісок» до межі міста Києва) – після введення в експлуатацію надземних пішохідних переходів;
  7. Оболонському проспекті (від вул. Богатирської до вул. М. Малиновського);
  8. вул. Богатирській;
  9. автодорозі Р-69 від вул. Озерної до межі м. Києва;
  10. вул. О.Теліги (від вул. Ольжича до пр. Московського);
  11. просп. Московському (від вул. О.Теліги до пр. Оболонського, від вул. Богатирської до Московського мосту);
  12. Московському мостовому переході;
  13. просп. Ватутіна (від Московського мосту до пл. Керчинської);
  14. просп. Броварському (від просп. Визволителів до пл. Новоросійської та від вул. Кіото до КП ДАІ і від КП ДАІ до повороту на с. Зазим’я); 
  15. вул. Саперно - Слобідській (від вул. М. Грінченка до Південного мостового переходу);
  16. Південному мостовому переході;
  17. бул. Д. Народів;
  18. вул. Ак. Заболотного;
  19. вул. Міській (від вул. Стеценка до Гостомельського шосе);
  20. автодорозі Т-1039 (від Гостомельського шосе до Мінського проспекту).

Пропонуємо киянам розглянути дану пропозицію. Висловити свої зауваження та побажання ви можете додавши коментар або написавши листа на електронну адресу info@sai.gov.ua. Також усі бажаючі можуть прийняти участь у Інтернет – голосуванні на сайті ДДАІ.

Обговорення триває до 21 березня 2014 року.

 

Прес-служба Департаменту

ДАІ МВС України

(6789)      (2440)
Мой мир twitter facebook livejournal Google

Залишити коментарій

Captcha
Коментувати

Всього коментарів: 299

Владимир (18 червня 2014 в 18:09)

Не вызывает сомнения, что увеличение скорости приведет к увеличению аварийности и количества ДТП. Никакие сэкономленные минуты не оправдают увеличение числа погибших и покалеченных людей. Весь мир это давно понял, и только мы, как всегда, ищем свой "особенный путь".

Игорь (09 квітня 2014 в 23:51)

Поддерживаю полностью, поскольку это ускорит общий поток и уменьшит пробки

Сергій (31 березня 2014 в 17:23)

Нажаль, чи то навмисно (скоріш за все), чи то з не професійності - адміністратор не дослідив статистику 6783 (за) та 2439 (проти) та лог файли. Вибачте мене - але лічильник 6783 був накручений. Як мінімум на 4-5 тисяч.

Дмитро Кулицький (26 березня 2014 в 21:29)

Я проти збільшення ліміту швидкості до 80 км/год.
Зараз при ліміті 60 км/год всі і так їздять зі швидкістю 80 км/год, тому що за перевищення до 20 км/год не штрафують. Якщо підвищити до 80 - будуть безкарно ганяти 100 км/год. А це означає - значне збільшення галмівного шляху, катастрофічне зменьшення шансів людей вижити при ДТП, причому як пішоходів, велосипедистів, так і водіїв з пасажирами.
Збільшення ліміту НІЯК не вплине на проблему заторів в години пік, хамського паркування і т.д.
Вважаю, що збільшувати ліміт до 80 км/год можна лише ПІСЛЯ скасування норми про "відсутність штрафу" за перевищення до 20 км/год. І звичайно, такий ліміт може бути встановлени лише на ділянках де немає перехресть, світлофорів і наземних пішоходних переходв.
А на решті вулиць в містах ліміт треба встановити 50 км/год - це значно покращить безпеку руху.

ol (25 березня 2014 в 21:36)

последние 3 года езжу по бажана и столичке от 100кмч до 160кмч в зависимости от обстановки, никаких неудобств не испытываю, те для кого это быстро - ездят в первых рядах.

Приемлемые скорости движения:
столичка - 120 - 160
надднепрянское шоссе 100-130
бажана 100 - 140
пр перемоги 1 часть 80 - 100
2 часть 80-120
3 часть 100-160

богатырская 80 - 110
р69 100-140
телиги 80 - 130
прт московский 80-120
московский мост 80 -110
ватутина 100 - 130
броварской проспект 1 часть 80-110
2 часть 80 -140
3 часть 120 -160
южный мост 80-120
саперно слободская 90 -130
дружбы народов 80 -100
мост патона 100 -130
от моста патона до ленинградской пл 120 -160
заболотного - нужен центральный отбойник!!! пока нет отбойника 90-120 фурам максимум 90
міська 100-130
т1039 120-180











Іван Пушечніков (25 березня 2014 в 08:52)

Яка ситуація на проспекі Перемоги зараз? Я чи не щодня там пересуваюся зі швидкістю 60 км/г. Дуже багато авто там безкарно рухаються зі швидкістю 80 км/г. Відчуваю, що я усім заважаю.
Що головне у швидкістному режимі? Зменшити кількість машин, які рухаются з дійсно небезпечними швидкостями. У вузьких дворах біля школ - це більше 40 км/г, а на проспектах з роздільною смугою - більше 80 км/г.
Яке оптимальне рішення? Встановити на деяких проспектах знак "80", але зупиняти і притягати до відповідальності при найменших перевищеннях, навіть на 4 км/г.

Попередні коментарі »

При копіюванні матеріалів посилання на ресурс обов’язкове!
Помітили помилку? Виділить речення з помилкою та натисніть Ctrl+Enter!
Пишіть на: bdr@police.gov.ua
ГоловнаСтруктураКерівництвоНовиниКонтактиРегіональні підрозділи
© Управління безпеки дорожнього руху ДПД НПУ, 2000-2018
Создание сайтов - Stearling Studio